Como anticipo do caderno que hemos publicar cunha escolma dos Nanocontos recollidos este ano, amosámosvos os relatos que recibiron os agasallos. Hoxe presentamos os da Categoría A (1º Ciclo da ESO).
En primeiro lugar, o que recibiu o 2º premio, obra de Victoria Otero Rodríguez, de 1º ESO B:
En primeiro lugar, o que recibiu o 2º premio, obra de Victoria Otero Rodríguez, de 1º ESO B:
MUÑECAS SUICIDAS
Compré una preciosa colección de muñecas de porcelana, con sus vestidos preciosos, sus originales zapatitos, sus rostros únicos. Las puse en fila sobre sus soportes en lo alto de una estantería, y al siguiente día vi que una de ellas había caído, destrozándose. Comprobé que las demás permanecieran allí, pero al día siguiente otras dos se habían caído. Intenté afianzarlas con alambres, pero fue inútil. Ya sólo me quedan dos. Esta tarde, mientras las aseguraba a sus soportes, capté por un instante la mirada fugaz de una de ellas y supe, con certeza indemostrable, que se trataba de suicidios.
E agora, o Nanoconto merecedor do 1º premio, pertencente a Carlos Navarro de Simón:
E agora, o Nanoconto merecedor do 1º premio, pertencente a Carlos Navarro de Simón:
INSTRUCCIONES PARA MI ENTIERRO
No habrá oraciones en mi entierro. No habrá plegarias, pero podrán venir los reyes y los sacerdotes a llorar por mí. Quiero un panteón de mármol, con imágenes e inscripciones, y mi tumba situada en el centro. Quiero canciones cuando llegue el verano. Quiero el olor del mar, o aroma a incienso. Quiero velas a mi alrededor, siempre ardiendo. Quiero que las más hermosas doncellas del tempo velen mi féretro, que se turnen para que en mi panteón siempre haya alguna. Y la tapa debe abrirse desde dentro para cuando tenga hambre.
4 comentarios:
Arrepiantes relatos.E fermosísimos. Conseguiron encollerme a pel.
Nós andamos tamén con esto pero...espero que sexan menos lúgubres.
Noraboa a eses expertos escritores.
Si, a verdade que saíron bastante tenebrosos, e non só os premiados, senón algún máis. Non sei se é que son máis fríos ante a morte por seren moi novos e vela moi lonxe... Pero tamén é certo que nesas idades adoita aparecer o gusto polas historias de medo e intriga. Moitas gracias polo comentario
Noraboa a todos os participantes, premiados ou non, pola ilusión que poñedes nesta actividade.
Gustáronme moito os nanocontos e xa estou desexando ler os restantes.
Ánimo para seguir con estas actividades!
Moitas gracias, compañeira de fatigas nestes labores, ás veces gratos
Publicar un comentario